Zsírégetés, fogyás – Edzés otthon, 4 edzéstipp Kiemelt

Írta:
edzés otthon 4 edzéstipp edzés otthon 4 edzéstipp

Zsírégetés, fogyás – Edzés otthon, 4 edzéstipp

70% étkezésünk és 30% testmozgás edzés, határozza meg testünk zsír-izom arányát, kinézetét.

Edzés otthon.edzés otthon

A hagyományos edzőtermi gépeken történő edzést átveszi lassan a sajáttestsúllyal végezhető edzésforma amiket akár otthoni edzéssel is elvégezhetünk amikor időnk engedi, megfelelő intenzitás mellett 5 – 30 perc időtartam erejéig.

Sokan hallottatok már a fegyencedzésről. Brutális erőt és kinézetet érhetünk el vele, súlyzók és különféle gépek nélkül, sajáttestsúllyal.

Edzés otthon: 

akik nem szeretnének ennyire keményen „hardcore” edzeni azoknak itt javasolunk 4 edzésformát, amit otthon a szabadidőnkben elvégezhetünk és még mindennapi tevékenységünkbe is beépíthetjük, de először a 70%-ban befolyásoló étkezésről beszéljünk.

Fogyni, zsírtégetni szeretnénk.

A jó időben lengébb ruhák már nem annyira takarják el a felesleges zsírpárnáinkat mint a táli vastag ruha.

sztár diéta

Gyorsan szétnézhetünk az interneten és kinézünk egy aktuális, trendi „sztár” diétát. Elolvassuk, megpróbáljuk betartani és könnyen előfordul, hogy amikor a mérleg megmutatja a kívánt súlyt, elértük az „ideális” alakot

-      egy, döbbenten látjuk, hogy a bőrünk megereszkedett, „lóg”-rajtunk

-      kettő, rövid időn belül a leadott súly visszajön. Jo-jo effektus.

Miért is van ez? Mit csináltunk rosszul? Mit tegyünk, hogy legközelebb ez ne így alakuljon?

Az evolúció, során az ember „is” ragaszkodik a zsírpárnáihoz.
Ha nincs élelem, betegek vagyunk akkor a szervezetünk, testünk létfenntartásához szükséges energiáját az utolsó tartalékából, a zsírpárnákból fedezi.
Ha koplalunk, és úgy érezzük, hogy éhezünk, de még természetesen eszünk akkor a szervezetünk még nem nyúl a zsírpárnákhoz, nincs vészhelyzet. Ilyen „koplalás” során a fogyás esetleg az izomvesztésből adódik.
Tudjuk, hogy az izom is energiaforrás a szervezetünk számára, ha nem megfelelően étkezünk elsőnek a szervezet az izmot fogja bontani számára szükséges energianyerés során    .

Akkor hogyan égessük a zsírt?

A napi elfogyasztott kalória mennyiségnek kevesebbnek kell lennie mint a szervezet által felhasznált kalóriamennyiség, úgynevezett kalória deficitnek kell kialakulni.
Nem koplalunk, nem éhezünk, csak kevesebbet eszünk, másfajta hasznosulású élelmet juttatunk szervezetünkbe, olyat amire szüksége van, felesleges kalória nélkül. Fehérjét, rostokat,és összetett szénhidrátokat amik lassan szívódnak fel, hosszan eltelítik szervezetünket és nem okoznak inzulin csúcsokat, ugrásszerű vércukorszint emelkedést amik után ismét éhesek leszünk, és már megint eszünk valamit.

Szervezetünk megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyaghoz és táplálék-kiegészítőhöz jut, nincs szüksége raktározásra és mivel több energiát használunk fel mert mozgunk, edzünk ezért szervezetünk elkezdi használni a zsírtartalékot, mint energia forrást. Bőrünkből nem fogyunk ki, nem fog lógni mert a bűvös edzés otthon, útközben vagy munkahelyen akár ebéd időben 4-5 percben módszert használjuk és dolgoztatjuk izomzatunkat. Csak úgy tudjuk fogyás során izomtömegünket megőrizni, sőt növelni ha folyamatosan kényszerítjük munkavégzésre.

A zsírégetés, fogyás otthoni edzés alkalmával elsősorban a szénhidrát bevitelünket csökkentsük. Miért is?
A szervezetünk az energiát
- először a szénhidrátból
- utána az izombontásából keletkező szénhidrátból
-  ééééés csak utána a zsírpárnából fedezi.

Csökkentjük a cukor, sütemény, cukros üdítőitalok, édes gyümölcsök fogyasztását. a csökkent szénhidrát mennyiségen belül áttérünk az összetett szénhidrátok mennyiségének növelésére.izom

Az izombontást, izomtömegünk megőrzését sőt az izomnövekedést a megfelelő munkavégzéssel, edzéssel és természetesen az izomépítéshez szükséges táplálékok bevitelével érjük el, ezek többek között a fehérjék.

De én nem akarok testépítő lenni!

Rendben van, de tudnod kell, hogy ahhoz, hogy „jól” nézzél ki a testednek szüksége van izomra.
Ne az óriási comb, szekrény széles hát és ágyúgolyó formájú vállakra gondolj.
Ha görbén tartja magát valaki az szép? Remélem tudod, hogy ki tudd magad húzni, hátizomra van szükséged. Ha időnként fáj a hátad, gerincedet a hasizom elölről tartja, támasztja, és a járásért a fenékizom a felelős. Nem beszéltünk még a kar és a lábizom fontosságáról. Meggyőztelek, hogy fehérjére és izomzatra szükséged van?

Akciós zsírégetők megtekintéséhez kattints ide...

Akciós fehérjék  megtekintéséhez kattints ide...

Fogyás, zsírégetés alkalmával használható fehérjék:

 

Érzékeny vagy a laktózra tejcukorra?iso whez zero lactose free Biotech usa

Szálkás izomtömeg növelés?  Laktóz érzékenység? Otthoni edzés? „Vegán” táplálkozás? Esetleg gyenge csontozat? Fogyókúra – diéta? 

 

Iso Whey ZERO Lactose Free BioTech USA

 

 

 

Kifejezetten Hölgyeknek! A női test specális igényeinek fejlesztve. Ultra Loss for Her Ultra Loss for Her

Étkezést helyettesítő fehérje shake, rost és egyéb fogyást támogató alkotóelemeket tartalmazó  

Nem mellékesen minél nagyobb az izomtömeged, annál több kalóriát éget el a szervezeted az izomtömeg megtartásáért, kvázi többet ehetsz ha izmos vagy és mégsem nőnek a zsírpárnáid.

A fehérje források, húsok, halak, tejtermékek, fehérje táplálék-kiegészítők melyekből  desszertet (pudingot, süteményt, fagyit) készíthetsz.

A testünk az alacsony szénhidrát, és normál fehérje bevitel mellett
„rákényszerül” a tartalék zsírpárnák felhasználására és elérted igazi célodat a zsírégetést!

A karnitin segít a zsír energiává alakításában.

A karnitint a szervezet előállítja aminosavakból. Az L-karnitint szervezetünk lizin és metionin aminosavakra és vas, niacin (B3), B6 és C-vitaminokból állítja elő. Azonban ha valamelyik összetevő nincs megfelelő mennyiségben szervezetünkben akkor nem tud elegendő menniségű L-karnitint előállítani.

Az L-karnitin a szívizomzat számára is rendkívül fontos.

A karnitin a zsírsav szállítórendszer alapja, a zsírok energiává történő alakítása rajta keresztül történik, fokozza az állóképességet, késlelteti a fáradság érzet kialakulását. Javítja az izmok oxigén ellátottságát, a tejsav felhalmozódást (izomláz, fáradság) késlelteti akadályozza. Csökkenti az izomszövetek károsodását.

Nem utolsó sorban mivel részt vesz a zsírlebontásában, energiává alakításában a vérben található zsírmennyiség is csökken!

Sok országban alkalmazzák a karnitint szívproblémák kezelésére is. 

Fokozottabb terhelést képesek elviselni, csökken a vérnyomásuk. Vizsgálatok szerint a nagy dózisban alkalmazott L-karnitin csökkenti a triglicerid és a szérumkoleszterin szintet, ezáltal a szívinfarktus kockázata csökkenthető.

A króm az inzulincsúcsokat a vércukorszint ingadozását „símitja” ki, csökken az éhségérzet, falási roham és a feszült, ingerült idegállapot.

A karnitin a sokrétű hasznossága ellenére nem csodaszer, a megfelelő táplálkozás és mozgás elengedhetetlen az egészséges élethez.

   L-Carnitine+Chrom

BioTech USA folyékony L-karnitin  A zsírbontás, hozzáadott zöld tea kivonattal és krómmal. Az idegrendszer és a szívizomzat működéséhez. Frissítő narancsízű folyadék.

Hetente legalább 3 x mozogj és a táplálkozásodat alakítsd tudatosan, mivel tudod az étkezés, táplálékok 70%-ban felelősek a testalakodért, kinézetedért!

 

BioTech USA L-Carnitin tabletta

BioTech USA karnitin tabletta, praktikus könnyen adagolható kiszerelés.

Bárhová magaddal viheted!

 

Zsírégetés, fogyás – Edzés otthon, 4 edzéstipp

Futás

1, Sajáttestsúllyal végezhető gyakorlatok:  aerob edzésmódszer, nincs, vagy minimális mennyiségű eszközre van szükséged. Többek között ilyen a futás, hasprés, törzstámasz „plank”, húzódzkodás, guggolás.

intervall edzés

2, intervall edzés, mely kardio jellegű mozgásforma. A mozgást nem egyenletes tempóban folyamatosan végezzük, hanem előre tervezett váltakozó szakaszokra bontotva. Intenzív terhelés és pihenő szakaszok váltogatják egymást. A pihenő szakasz ebben az esetben alacsonyabb intenzitást jelent, nem pedig megállást.

turazas

3, Sport a szabadban, . Egyre nagyobb népszerűségnek örvendnek, az olyan szabadban végezhető sporttevékenységek mint pl. a túrázás, kajakozás. Az egész törzsizomzatot edzik, és oxigéndús levegő áramlik a tödőbe és oxigénnel tölti fel testünket a vérkeringés segítségével.

bicikli

4, Kerékpározás, egyben sport de közlekedési eszköz is. Fogjuk úgy fel, hogy eljutunk egyik helyről a másikba amíg sportolunk! Megfelelő intenzitás és távolság megtétele esetén  javul a vérkeringésünk, kardiovaszkuáris teljesítményünk, állóképességünk és az anyagcserénk. A lábakat és a feneket formálja.

 

Tovább a kategóriában: « Edzés otthon Otthoni edzés Nőknek »