Kanapé edzés - Avagy a kanapé melyet másra is használhatsz mint eddig. Kiemelt

Írta:
kanapé edzés kanapé edzés

Kanapé edzés - saját testsúlyos edzés. Avagy a kanapé melyet másra is használhatsz mint eddig.

 

Eljött az ősz, vége a „lazulásnak” és szeretnél valamit edzeni? De, nincs ruhám, nincs időm edzőterembe menni. Mondjuk, hogy nincs se gumikötél, se kézi súlyzó. Ezek a legegyszerűbb cuccok ami eszedbe jut, ha otthon szeretnél edzeni. Vagy mégsem? Mutatjuk!

 A kanapé edzés ami Neked való.

Biztos van otthon egy kanapé amin punnyadva nézed a tévét, játszol, vagy olvasod a kedvenc könyved.  Bocs, de kanapém sincs. Nem gond akkor az ágy is megfelel.
Szabaddá teszed, vagy csinálsz egy kis helyet, és már is megvan a szükséges felszerelés az otthoni edzéshez. Nincs több kifogás, hogy nem tudok mivel edzeni.

A kanapé edzéshez még sok idő sem kell – csak pár perc a kanapé edzés, és már jólesően elfáradva rogysz vissza a kedvenc szobabútorodra.

Mutatunk 6 kanapé edzéshez használható gyakorlatot amivel átmozgatod – edzed a teljes testedet és  hamar tudsz elvégezni, így  már közelebb is vagy a célodhoz. Azonban ne feledd, egy alkalom nem ér sokat, rendszeresen kell mozognod célod eléréséhez.

felguggolas 1 felguggolas 2

 

 

Kanapé edzés – 1 gyakorlat a guggolás

20 x fél guggolás. Úgy guggolj, hogy majdnem ülőhelyzetbe érkezz, térded ne legyen előrébb mint a láb újaid. Kezed nyújts előre, ezzel is segíted az egyensúlyozást, hogy ne ess hátra a kanapéra. Leereszkedés és feljövetel az természetesen 1 gyakorlatnak számit. 20 le és 20 felemelkedést csinálj.

 

toloszkodas 1 toloszkodas 2

 

Kanapé edzés – 2 gyakorlat a tolósszkodás

10 x hajlítsd be a karod és nyújtsd ki. Háttal vagy a kanapénak, nyújtott karral. A sarkad olyan távolságra legyen, hogy meg tudjál csinálni 10 leereszkedést és kinyomást. A lábad kanapétól való távolságával tudod nehezíteni illetve könnyíteni a súlyod. Ha közelebb vagy akkor könnyebben tudod kinyomni magad. Arra figyelj, hogy annyira ne legyél közel, hogy a feneked hozzáérjen az ülőfelületre. Gyere egy kicsit előrébb és engedd lejjebb a feneked mint a kanapé ülőrésze. Minél lejjebb engeded magad, annál jobban erősödik a tricepszed. 10x told ki a testsúlyod.

 

válltott láb felhúzás 1 válltott láb felhúzás 2

 

Kanapé edzés – 3 gyakorlat a lábfelhúzás

20 x váltott lábfelhúzás. Nyújtott karral támaszkodsz a kanapén. Először az egyik lábad húzod a mellkasod felé amennyire tudod, majd a másik lábad. Minél magasabbra tudod felhúzni annál jobban erősödik a hasizmod. Természetesen 20 jobb és 20 bal láb felhúzást csinálj.

 

oldalazás 1 oldalazás 2

 

Kanapé edzés – 4 gyakorlat az oldalazás

10 x kanapé melletti oldalazás. Nyújtott karral támaszkodj a kanapén és oldal irányú lépegetéssel haladj az egyik oldalról a másik felé. Amikor elérted a végét akkor gyere vissza. Csináld meg 10x oda és vissza.

 

páros láb emelés páros láb emelés 2

 

Kanapé edzés – 5 páros lábemelés

10 x lábemelés. Ülj ki a kanapé szélére, támaszkodj meg elől (tedd a tenyered a combod alá) emeld fel a sarkad nyújtott lábbal a földről, hogy érezd feszülni a hasizmodat és emeld fel olyan magasra a sarkad amennyire csak tudod. Természetesen végig nyújtva legyen a lábad.

 

lábkörzés

Kanapé edzés – 6 páros lábkörzés

10 x emelt lábas körzés. Ha még nem eléggé érzed a hasizmodat, akkor ez a gyakorlat „megbizserékeli” azt a bizonyos izmot. Támaszkodj meg a kanapé szélén, kezed tedd a combod alá. Emeld fel a lábad és kezd el egy kört leírni. Minél magasabba emeled a képzeletbeli kör tetején a lábad, és minél lejjebb engeded a kör alján, annál jobban dolgozik a hasizom és ég a zsír.

Reméljük tetszett.

Tudod edzéshez szükséged van fehérje kiegészítésre. Ha fogyás során nincs fehérje kiegészítés a súlycsökkenés az izomból keletkezhet, megereszkedhet a bőröd. Fehérjéket ide kattintva találod…

Ha gyorsabb sikert szeretnél elérni, akkor válogathatsz a természetes és termogén zsírégetők között válogass, melyet itt találsz.
Melyiket mivel kombinálhatod itt olvashatsz róla.