Iso Whey Zero Lactose Free fehérje

Szálkás izomtömeg növelés?  Laktóz érzékenység? Otthoni edzés? „Vegán” táplálkozás? Esetleg gyenge csontozat? Fogyókúra – diéta? Fehérje -10% kedvezménnyel.

2 ok amiért fogyasszuk a  BioTech USA  Iso Whey Zero Lactose Free fehérjét!

1, a megfelelő mennyiségű fehérjebevitel hozzájárul: az izomtömeg növekedéséhez és a fogyókúra diéta során az izomtömeg megőrzéséhez így megmarad feszesnek, ruganyosnak a tested

2, a nem megfelelő mennyiségű fehérjebevitel hatásai… ide kattintva máris olvashatod

Szálkás izomtömeg növelésiso whey zero bogár jános

Rendkívül fontos, sőt fontosabb a fehérje minősége, mint a mennyisége.  Iso Whey Zero  hozzáadott cukor és zsírtartalom nélküli fehérje,  hogy elkerüljük a felesleges súlynövekedést,  kimondottan a „ szálkás ” izomtömeget növeli, a megfelelő edzés mellett.   Egyúttal vigyáz is rád mert transzzsír és  aszpartam mentes.

Iso whey ZERO  tejsavó fehérje, minimum 92.5% keresztáramú mikro- és ultra-szűrt tejsavó fehérje tartalommal rendelkezik.

A BioTech USA Iso Whey Zero prémium fehérjéje, rendkívül magas, 84%  biológiai értékkel rendelkezik. 

 

 

A tejsavó fehérje (whey protein), mint az Iso Whey Zero,  felszívódása gyors, a fehérje elfogyasztása után már 30 perccel az izomépítő mechanizmus (anabolikus folyamat) rendelkezésére ál.

Laktóz érzékenyeknek is:

A mai emberek jelentős része érzékeny a tejcukorra. Mivel az Iso Whey Zero Lactose Free –ben nem található tejcukor így a laktóz érzékenyek (tejcukor érzékenyek, laktóz intoleranciában szenvedők) is fogyaszthatják.

 

A fejlesztés során nagy hangsúlyt fektettek a könnyű emészthetőségre és a rendkívül ízletes, selymes ízre.

Az otthoni edzést előnyben részesítő, vagy hobby sportolóknak is kitűnő választás, ha izomtömeget szeretnél növelni, vagy diéta- fogyókúra miatt a már meglévő izomtömegedet szeretnéd megőrizni.

kosárba teszem

Szervezetünk számára a fehérje bevitelnek, vegyes táplálkozás mellett naponta 0,8g/testsúlykilogrammnak kell lennie. Idősebbek részére a bevitt mennyiségnek el kellene érnie az 1,0 – 1,1 g/testsúly kg-ot. Fokozottabb bevitelre terhesség-szoptatás ideje alatt van szükség és természetesen a sportolás, testépítés kíván még fokozottabb fehérje bevitelt.

 

 

Tartósan nem megfelelő mennyiségű fehérjebevitel, esszenciális aminosavak hiánya miatt csökken a testtömeg, emésztési zavarok alakulhatnak ki, vérszegénység és akár májkárosodás is felléphet.  Így azok a szövetek szenvednek károsodást ahol intenzív a fehérje szintézis.

További hatása, a fehérje hiány tünete lehet a fáradékonyság , gyengeség és a fertőzőbetegségekkel szembeni ellenálló képesség  gyengülése.

A nem megfelelő mennyiségű fehérje/tápanyag bevitel hatására a szervezetünk  a működéséhez szükséges  kalóriát/energiát ha másból nem tudja fedezni akkor a gyorsan rendelkezésre álló  izomfehérje  bontásával ( izomtömeg mennyiség csökkenéssel)  fedezi szervezetünk .

vega kaja

A vegetáriánusan táplálkozóknak, Hölgyeknek, és gyengébb csontozatúaknak oda  kell figyelni a fehérje bevitelükre mert a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérje hozzájárul a csontrendszer fenntartásához.

Csonterősítő étrend javaslata alapján a napi energia/kalória bevitel 18-20%-a legyen fehérje, mely így fokozza a kalcium felszívódását a bélrendszerünkből, és a vitaminokkal együtt fokozódik a kalcium beépülése a csontba.

A mai rohanó, tömegtermeléssel előállított élelmiszerdömping idején a nem elegendő mennyiségű fehérje fogyasztásával könnyen kialakulhat az úgynevezett civilizációs betegségek csoportjába tartozó, izomsorvadás és csontritkulás. Az üzemekben tömegével „gyártott”
élelmiszerek nem minden esetben tartalmazzák a megfelelő mennyiségű és minőségű, szervezetünk számára nélkülözhetetlen fehérje mennyiséget.

Ha magas biológiai értékű tejsavó fehérjét ( whey protein -t)keresel és érzékeny vagy a laktózra, Ne keress tovább megtaláltad az Iso Whey Zero Lactose FREE prémium fehérjét, mely nem tartalmaz laktózt.

Meg kell találni az egészséges középutat a kiegészítésként elfogyasztott fehérje és a természetes tápanyagokkal szervezetbe juttatott fehérje között. A táplálék-kiegésztő fehérje ( pl.  Iso Whey Zero) a napi fehérje bevitel maximum 50%-a legyen.

További fehérjék, melyik fehérjét válasszam és miért azt fogyasszam... 

Ha fogyókúrázol, a  diéta során örök probléma:  a szükséges energia bevitel és az éhségérzet elkerülése.

A megfelelő mennyiségű fehérje bevitellel megőrzöd az izomtömegedet és a tested  megmarad ruganyosnak, feszesnek.

Diéta során a fehérje bevitelt a táplálékkal  a fehérhúsokból (csirke, pulyka mell, és ragadozó édesvízi ragadozó halak (kedvencem a süllő, harcsa)  vagy tengeri halakból  fedezd  elsődlegesen, és utána  akár desszertként – nyalánkságként,  igazi édesség, csemege készíthető az Iso Whey Zero -ból  akár zabpehellyel elkészítve, vagy turmix italként fogyasztva. 

Egy „apróságra” figyelj oda: A túlzott fehérje bevitel sem igazán hasznos. Túlzottan megterheli a kiválasztó rendszert (máj,vese) és dehidratációt, ingerlékenységet, fáradékonyságot okozhatnak. A megkívánt mennyiségnél több fehérje bevitel nem támogatja a teljesítményfokozást. A túlzott fehérjebevitel, megnövekedett B6 vitamin bevitelt kíván, és elhízáshoz is vezethet ( 3-5 g/testtömeg kilogramm) és előfordulhat fokozott kalcium ürítés a szervezetből ami a csontok meggyengüléséhez vezethet.

Az Iso Whey Zero kitűnő választás többek között mert:

-laktóz, transzzsír és aszpartám mentes.

-kiemelkedő BCAA és L-Glutamin tartalma miatt szálkásítás vagy szénhidrát mentes diéta során is tökéletes.

- fogyasztása ajánlott bárkinek aki az optimális tápanyagbevitelt szeretné kiegészíteni

- középhaladó és haladó sportolóknak

- otthoni edzést előtérbe helyezőknek

whey protein isolate  (WPI) edzés után gyorsan ellátja az izmokat aminosavakkal a metabolizmus érdekében.

iso whey zero

 BioTech USA Iso Whey Zero laktóz mentes  prémium fehérjéje 908g 32 adagos kiszerelésben 

 

Ha tetszett kérlek nyomj egy "tetszik" -et vagy ha érdemesnek találod oszd meg, hogy mások is eltudják olvasni.

Ha szeretnél hozzászólni, azt is köszönettel vesszük!