Edzés online - diéta online. Próbáld ki Te is.

Írta:

Edzés - diéta - online.

Az állandó online jelenlét fontos – törekszünk arra, hogy mindig elérhetőek legyünk, mindenről MOST szeretnénk értesülni és tudni mindenről ami érdekel. Az aktuális információ azonnal a rendelkezésünkre álljon amikor szeretnénk, ne legyen napszakhoz kötve. Amikor van szabadidőnk akkor legyen elérhető, mondjuk az edzés is.

Miért ajánljuk Neked az online edzést?

  • Mert változtatni szeretnél az alakodon, de nincs elég ismeretanyagod, hogy saját magad kezdjél edzeni.
  • Mert nem tudsz, vagy nem akarsz az edzőteremben személyi edzőt.
  • Mert nem jó az időpont.
  • Mert nem tetszik a terem.
  • Mert szeretnél szakmai segítséget igénybe venni, de nem találsz a közeledben számodra szimpatikus / megfelelő személyi edzőt.
  • Vagy egy fontos - érdekes program vagy találkozó boríthatja az előre eltervezett edzésed.

Ezekre a problémákra a legjobb megoldás az online edzés. Amikor időd engedi (nem kell pontosan odaéred, rohannod ha dolgod van) akkor végzed a számodra egyedien összeállított, leghatásosabb edzés gyakorlatokat.

Kiválasztod kitől szeretnél edzéstervet, táplálkozási tanácsokat kérni, és már rendelkezésedre is áll az elküldött anyag, természetesen személyre szabva, Rád vonatkozó, Te igényeidnek megfelelő gyakorlatok, tápanyagok.

Amennyiben maradéktalanul betartod a személyedre szabott étkezést és végrehajtod az összes gyakorlatot az eredmény nem marad el. Látható változáson fogsz keresztül menni.

Az online edzés igénybevételével a meghatározott időtartam alatt a kiválasztott személyi edző rendelkezésre áll amikor szeretnéd, csak megírod a kérdésed, problémád és azonnal vagy rövid időn belül válaszol Neked anélkül, hogy bárhová is el kellene menned.

Online edzés akkor is tökéletes választás:

  • ha „csak” egyszerűen egy új dolgot szeretnél kipróbálni?
  • úgy érzed megrekedtél és más edző - más módszerét szeretnéd kipróbálni?

Az online edzés partnered a protein4u.hu. Segítségével megtalálod a számodra ideális megoldást.

Kiemelkedő odafigyelés:
- személyre szabott (edzettségi állapotodtól függő, és az elérni kívánt célhoz igazodó, megvalósítható edzéstervet kapsz.
- a célod eléréséhez a személyre szabott (célod eléréséhez szükséges) étrend is a szolgáltatás része.

 

 

Személyi edzők akik konzultáció után ( telefon - messenger ) küldenek Részedre edzéstervet - étrendet. Ide kattintva tudsz választani...

- Ofella Lili, 21 éves Testnevelési Egyetem hallgatója, Arnold Classic Europe 4. hely

 

 Edzéstervért - étrendért kérlek keress az alábbi elérhetőségeken a részletekért: 

telefonon: 06 20 947 2179

e-mail-ben: info kukac protein4u.hu

üzenetben: messenger

 

Az egészséges táplálkozás 12 pontja 

Az egészséges táplálkozásnak szerepe van a betegségek kialakulásának megakadályozásában. Tekintsük át az egészséges táplálkozás 12 pontját, mely tartalmazza a legfontosabb ismereteket.

1. Változatos étrend, amely biztosítja a szervezet számára szükséges tápanyagokat (szénhidrátok: 55-75%, zsírok: 15-35%, fehérjék: 10-15%). Minél többféle nyersanyagból válogassunk, azokat bátran kombináljuk egymással, és változatos konyhatechnológiai módszereket alkalmazzunk. A megszokott főzés mellett pároljunk, pirítsunk, grillezzünk, készítsünk el ételeket alufóliában vagy sütőzacskóban.

2. Minél kevesebb zsiradék felhasználásával készüljenek a különböző típusú ételek, a zsírokban is válogassunk, elsősorban növényi eredetű (kukorica, olíva) hidegen sajtolt olajakat használjunk, állati eredetű zsiradékot lehetőség szerint – kivéve a halolajokat - egyáltalán ne, vagy csak ritkán és kevés mennyiségben.

3. Mérsékeljük a só használatát, nagy gondot kell fordítani gyermek- és serdülő korú fiatalok étkezésénél, hogy ne nyomjuk el sózással az ételek természetes ízét, zamatát. Húsok sózását ne só pergetéssel végezzük, hanem sós oldatba való néhány órás áztatással ízesítsünk. A sók közül a tengeri sót vagy a tiszta sót vásároljuk.

Fűszerezéshez lehetőleg friss zöldségleveleket használjunk. Ezek változatos ízharmóniát biztosítanak ételeinknek, nem ártalmasak, nem irritálóak a nyálkahártyának.

4. Csekély mértékben cukrozzuk ételeinket. Elsősorban mézet alkalmazzunk, esetleg barna cukrot, valamint cukorbetegek édesítőszereket használjanak. Cukorkák, csokoládé, sütemények helyett inkább gyümölcsöt, gyümölcssalátát fogyasszunk vagy rágcsáljunk nyers zöldségeket.

5. Naponta szerepeljen az étrendben tej, kb.fél liternyi vagy annak megfelelő tejtermék. Választhatunk a natúr vagy gyümölcsös joghurtok, kefir, sajt, túró közül.

6. Naponta többször fogyasszunk zöldségfélét, nyers gyümölcsöt. Egészséges étrendünk alapja a nyers, párolt, sült vagy főzött zöldségfélék és gyümölcsök, melyek a szervezet számára szükséges finom rostokat, vitaminokat, ásványi anyagokat is tartalmazzák.

7. A kenyerek közül a barna kenyeret részesítsük előnyben. Fogyaszthatunk sokmagvas péksüteményeket, korpás, rozsos kenyeret ízlés szerint. Kenyerünket magunk is megsüthetjük, saját ízlés szerint adhatunk hozzá magokat, rostokat, egyéb ízesítőket: snidlinget, sonkát, burgonyát. Vásárolhatunk programozható kenyérsütő gépet, de a gázsütőben, elektromos sütőnkben is süthetünk kenyeret.

8. Az étkezések gyakorisága napi 5 alkalomra szorítkozzon, egyenletesen elosztva. A hosszútávon is alkalmazható és eredményes fogyókúra alapja is a napi többszöri kis mennyiségű étkezés. Étkezések között ne csipegessünk, nassoljunk, csupán az előre meghatározott alkalmakkor vegyünk magunkhoz táplálékot.

9. A szomjúságérzet csökkentésére az ivóvíz, ásványvíz esetleg gyógyvíz a legalkalmasabb. Alkoholt csak mértékletesen fogyasszunk, és elsősorban a minőségi borokra szorítkozzunk, s mindössze alkalmanként fogyasszunk tömény italt.

10. Sokat vagy keveset? Bőségesen fogyaszthatók: gyümölcsök, zöldségek, tej, tejtermékek, barna kenyér.

11. A szakszerűen összeállított étrend fedezi a szervezet napi tápanyagszükségletét, amelynek legfontosabb célja az ideális testtömeg elérése vagy megtartása.

     Kerülendők: zsíros húsok és húskészítmények, édességek, fagylaltok, szeszes italok.

     Mérsékelten fogyaszthatók: sovány húsok, olaj, vaj, tojás, tésztafélék.

12. Az egészséges táplálkozás irányelveit kiegészíti a rendszeres mozgás, valamint a dohányzás mellőzése.

A Dietetikai Intézet anyagából összeállította 

Hollné Ágoston Jolán dietetikus